۲ هزار کلاس درس در تهران ساخته می‌شود

۲ هزار کلاس درس در تهران ساخته می‌شود

 

جلسه ستاد پیگیری طرح ساخت ۱۲ هزار کلاس درس در استان تهران با حضور استاندار برگزار شد و عملیاتی‌شدن احداث ۲هزار و ۸۲۰ کلاس درس طی ۲ سال در دستور کار قرار گفت.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، انوشیروان محسنی‌بندپی در این جلسه با اشاره به اهمیت مدارس و دانش‌آموزان در کشور اظهارداشت: دولت همواره در راستای کمک و همراهی با آموزش و پرورش از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و ساخت و احداث فضاهای آموزشی مناسب در دستور کار مسئولان استان است.

وی گفت: در هر بخشی که نیاز است تا همکاری در خصوص کمک به احداث فضاهای آموزشی و بهبود شرایط تحصیل دانش‌آموزان ایجاد شود، نهایت همراهی و هماهنگی با سایر نهادها انجام می‌شود.

استاندار تهران، در راستای کمک به احداث فضاهای آموزشی استان راهکارهایی ارائه کرد تا با پیگیری مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در این راستا اقدامات مناسب انجام پذیرد.

محسنی‌بندپی همچنین از اقدامات اثربخش خیرین مدرسه‌ساز و همراهی آنان در حوزه احداث فضاهای آموزشی تشکر کرد.

شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز ضمن بیان مطالبی در راستای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی استان تهران، بر همکاری و هماهنگی با آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برای تأمین منابع از بخش‌های مختلف جهت احداث مدارس تأکید کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران نیز در این جلسه با اشاره به طرح ایجاد ۱۲ هزار کلاس درس در استان تهران، اظهارداشت: مطابق این طرح در سال گذشته باید یکهزار و ۸۹ کلاس درس در استان احداث می‌شد که توانستیم یکهزار و ۱۵۸ کلاس درس را عملیاتی کنیم.

علی_شهری گفت: امسال نیز مطابق این طرح باید ۳هزار و ۱۴۸ کلاس درس در مجموعه استان تهران عملیاتی می‌شد که تاکنون یگهزار و ۶۶۲ کلاس درس عملیاتی شده است.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز، نهادهای عمومی، تغییر کاربری و اعتبارات دولتی از جمله بخش‌هایی است که از آنها راستای احداث فضاهای آموزشی استان تهران استفاده و کلاس‌های درس احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش می‌شود.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر و محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز آخرین وضعیت فضاهای آموزشی، تغییر کاربری، واگذاری املاک مازاد و نیازمندی و کمبودهای حوزه فعالیت را بیان کردند.

سیدهادی موجانی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران نیز در این جلسه بر همکاری همه‌جانبه خیرین در راستای احداث فضاهای آموزشی استان تهران تأکید کرد.

label,

About the author